Dagis igen..

Nu har amanda varit på dagis igen efter hon varit sjuk så länge. Hon va lite så där imorse när jag skulle lämna henne men de hade snabbt gått över. Både jag och Samuel gick o hämtade henne och då vi öppnade dörren till hennes avdelning stod hon där innanför och va på väg ut med dom andra barnen. De blev full fart på henne när jag nämnde att ida satt i bilen vid parkeringen och väntade på henne. Hon sa jag vill gunga, okej visst får du de vill du göra de på dagis eller i parken hos oss. I parken så kan ida också gunga.
Sagt och gjort då vi kom till pakreringen så gick vi alla till parken och barnen gungade och klättra runt lite i lekparken.
Sedan gick vi in och samuel gjorde pannkakssmet och barnen lekt och jag o anna plus lilla ebba satte oss i sofforna o pratade lite..
Sedan åt vi lite pannkakor alla utom anna o lilla ebba förstås.
Ungarna lekte lite lite till sen va de dags för Anna ,ida o ebba och åka handla o åka hemma..
Amanda blev lite lessen då ida skulle åka, men gick över fort då vi sa att vi snart skulle åka hem till ida någon dag och leka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0