Måndag och sommarvärme

Ja idag är det verkligen fint väder ute. Solen skiner och det är varmt. Helt underbart. Men typiskt att man inte är helt frisk än så man kan va ute. Har inte varit ute sen i Torsdas så idag när de behövdes handla lite så sa jag att de kan jag göra för känner att jag behöver lite frisk luft. Och det va jätte härligt väder att gå till affären i.
Jag är fortfarande inte helt frisk men det går åt rätt håll. Nu är det bara hostan och förkylningen som ska ge sig . Samuel har blivit genomförkyld stackarn. Hoppas att han slipper den jobbiga hostan iallafall men verkar inte riktigt som han har samma som de jag och amanda har haft och de är väl skönt för honom.

Har sagt att jag inte ska äta godis. nån gång ibland är väl okej. Idag när jag va och handlade tänkte ja, nu har jag varit sjuk i flera dagar jag vill ha lite godis. Så köpte lite med mig hem. Nu är det bara och hoppas att man blir frisk snart så man kan träna av sig det man ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0