Presenter m.m

Jag fyllde juh år för 2 helger sen men firades nu i helgen som va. Hade lite svårt och bestämma oss vad man kunde ju på eftersom att rostbiff och skinka skulle bli lite dyrt till så många personer. Men vi bestämde oss sedan för att ta kassler och rökt picnicbog till potatisgratäng och potatissalladen. Och det verkar som de gick bra ..


Sedan så sa jag att jag skulle skriva vad jag fick så de kommer här:

Presenterna som jag fick:
Boken- Livstid.
Boken- 14 år till Salu.
Presentkort på kappahl
Pengar.
Blomma
Jordgubbsplanta i en kruka.

Sedan utav Samuel så fick jag:
Presentkort på Ticnet 2 st presentcheckar
Pengar
Bussbiljett
Trisslotter.
Detta fick jag i ett och samma packet. För att kunna göra ett evengemang med någon. Så att allt redan va färdigbetalt för att kunna göras.

Det va några som inte kunde komma då jag firades så har inte fått present från alla än så får se när man får de. Får återkomma då med vad man fick.. 

Kommentarer
Postat av: rebecka

Snäll kille där hehe ler.. vann du nåt på lotterna da?

2009-06-15 @ 16:29:46
Postat av: Sandra

Nej tyvärr så va det inge vinst på lotterna. Men man kan ju inte vinna jämt..

2009-06-15 @ 17:25:33
URL: http://lillnasse.blogg.se/
Postat av: Becka

ne de sant =) hur mycke fick på på ticnet då?

2009-06-15 @ 17:54:42
Postat av: Sandra

totalt så va de 500 kr ...

2009-06-15 @ 18:02:23
URL: http://lillnasse.blogg.se/
Postat av: rebecka

aha de låter ju jätte bra=)

kan du hitta på nåt skoj

2009-06-15 @ 18:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0