sjuk....

Har varit sjuk sedan i fredags. hade lite ont i halsen under dagen sedan då man vaknade på lördagen va det värre. Hade jätte ont i halsen o förkyld. nu har de blivit bättre med halsen men fortfarande fökyld. Jag hoppas de vänder snart. Måste vara frisk till torsdag. Ska iväg på narkos då. Tandläkaren ska jag till..
Fick boka om den sist då jag va där pga av sjukdom så nu ska jag vara frisk denna gång. Tänker inte vänta typ 3 månader till igen. Vill bli av med lagningarna och kunna börja om på nytt hos en tandläkare som man kan jobba bort tandläkarskräcken hos.


Kommentarer
Postat av: Samuel Karlsson

Sen då vi blivit friska ska vi komma igång med träningen på allvar igen!

2009-04-21 @ 22:09:20
URL: http://blogg.sputchi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0