dagen efter narkos.

Ja igår va jag på narkos hos tandläkaren. så va fasta i från 24 natten mellan onsdag till torsdag. Skulle vara där kl 12 på torsdagen. Sen va de narkos i 3 timmar och sedan uppvak o sedan dax och åka hemma. Mådde ganska dåligt då jag skulle åka hem. Benen va som spaghetti och allt snurrade så det va jobbigt att ta sig fram. Men tur att mamma va med så jag kunde hålla i henne då jag gick. Och sedan här hemma på kvällen så hade jag ju samuel vid min sida så de va ju bra det.
Amanda tyckte nog att jag va väldigt konstig. För hon såg lite små rädd ut när man skulle någonstans och knappt kunde gå och behövde hjälp för att ta sig dit man ville. Hon undrade nog vad som hade hänt med mig.
Har väldigt ont i halsen, men har tydligen haft någonslang ner där så är väl därför. stod på papprena att de kan sitta kvar i ett par dagar efter narkosen. men hoppas de släpper snart för jobbigt. Känns som de är något som sitter och irriterar där hela tiden.
Men de släpper väl snart hoppas jag..

Men nu mår jag lite bättre visst man är inte helt återsälld än men de blir väl bättre med tiden.. Nu kan jag gå själv och så där utan att behöva be hjälp. Så man blir ju bättre och bättre..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja man har haft ett rent helvete rent utsagt, har varit till flera olika läkare och fått olika krämer som inte alls har hjälpt. Och dom har inte vetat vad det har varit för utslag. Så det är skönt att dom nu kunde konstatera där på solna att det är eksem, han har ytterst lite om man jämnför med andra barn sa läkaren. Han har liksom det värsta som inte är så JÄTTE mkt på benen sen en liten fläck i ansiktet, det är typ det!

Jag hoppas att det här ska hjälpa nu :)

2009-05-03 @ 14:16:44
URL: http://www.metrobloggen.se/alvinsmamma
Postat av: Anonym

Ja det har hjälp jätte bra, dom här "plattorna" sitter ju på 1 vecka, och eksemet har typ försvunnit helt nu. Vi ska tillbaka i början på Juni för uppfäljningsgrej. Men han har så lite så det är inget som behövs gå vidare med, skönt :)

2009-05-07 @ 10:24:10
URL: http://www.metrobloggen.se/alvinsmamma
Postat av: Anonym

Jo man får ju smörja dagligen med mjukgörande. Men jag tror nog det ska bli bra. Skönt att man har fått reda på vad det är liksom, så man slipper springa till hundra olika läkare som säger helt olika saker!

2009-05-07 @ 11:01:05
URL: http://www.metrobloggen.se/alvinsmamma
Postat av: Anonym

Ja men va skönt att det blivit bättre för er med!

Men det är inte VARJE dag man kommer ihåg det här med och smörja :/ men som sagt, skönt att man har fått den hjälp man behövde :)

2009-05-07 @ 15:13:12
URL: http://www.metrobloggen.se/alvinsmamma
Postat av: Sandra

Det gick bra hos tandläkaren... De va blod, svett och tårar.. Iallafall svett och tårar... Jag skakade som ett asplöv och häll på och svimma. Men nu är jag RIKTIGT stolt över mig själv =)



Kram

2009-05-20 @ 18:51:56
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0