6/10

Tiden springer iväg och dagarna lika så. Man är redan inne i oktober månad. Igår så firade vi våran dotter som fyllde 2 år. Massa paket att öppna för henne.. Fick kläder,skor,lego,lera,påslakan m.m.. Hon va väldigt nöjd med allt. När dom sista personen hade gått dröjde de inte länge innan hon sov på golvet i vardagsrummet. Hon va ganska trött då.

Annars rullar dagarna på med att man fortsätter att söka jobb. Söker lite då o då. Men inte fått något svar på något än hoppas att man får något jobb snart.  Får man inte det så är de ju bara att söka vidare...

Kommentarer
Postat av: Carro [email protected]

ja tiden går fort med dom små liven min dotter e redan nu 3år inte klot tyckte hon föddes nydligen...

varför har du ingen bild på henne?

2008-10-14 @ 14:46:15
Postat av: Samuel Karlsson

Hoppas jag med, att du får jobb snart, är lättare att planera framtiden då...



Jag har varit riktigt aktiv i min blogg senaste tiden, se hur länge jag orkar hålla i det :P

2008-10-17 @ 16:35:51
URL: http://samuel82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0