Praktikplatsen är klar...

Har fått en praktikplats nu, så kommer få göra den så jag blr klar med min utbildning. Så nu har jag ungefär 3 veckors praktik lite mera.. Sedan är jag klar undersköterska. Ska bli härligt att äntligen bli färdigutbildad. Vet en som ska söka till undersköterskeutbildningen som jag gick.. Lycka till Bror hoppas att du kommer in, men de tror jag nog att gör bara du söker..

Praktikplatsen som jag fick blev på huddinge sjukhus, vart en plats ledig som va upptagen från början men tydligen någon som inte ville ha den så då kontaktade dom mig och frågade om jag ville ha den.. Självklart vill man har praktikplatsen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar :)

2008-09-23 @ 15:09:15
URL: http://patriknilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0