28/11

Ja då sitter man här igen o skriver.! Lite tidigare än vad de brukar bli i bloggen har ju inte gått så många dagar än.. Hehe..
Vi ligger sjuka hela familjen.. Men vi börjar bli bättre. Amanda hostar och jag o Samuel är förkylda. Men Men.. Hellre är jag det nu än att vara det runt jul.
Igår valde jag inriktningen jag ska välja inom min utbildning. De blev sjukvård. Så de ska jag läsa sedan i början av nästa år. Ska bli kul .. räknade även ut då att jag kommer att vara färdig utbildad till Vecka 26. Det känns väldigt bra att bli klar precis till sommaren. Kan man börja med ett sommarjobb.. Perfekt juh.. :)

Tiden går så fort Det är snart jul.. På lörda är det första december. Så snart dax o fixa här hemma till det.. Tänkte försöka få tag i några adventstjärnor, som man kan hänga upp... Funderade lite på att sätta upp andra gardiner oxå. kan vara lite trevligt.. måste bara hitta några först... hehe... Men men funderar på att åka till hedlandet nån dag så kanske kan hitta något dära..

Nästa vecka ska man till KS via utbildningen. Ska man lära sig att ta venprover och sätta karteter eller hur det stavas...
Det ska bli intressant.

Kommentarer
Postat av: patrik

aah dutti flicka pynta ordentligt hemma nu :P

2007-11-29 @ 18:17:07
Postat av: Samuel

Skönt att du har din studieplan klar nu, och att det fanns praktikplats i Södertälje...

2007-11-30 @ 10:16:45
URL: http://samuel82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0