4/12

Nu har man kommit in i december månad. Tiden rullar vidare. Snart är det Julafton. Så dax att inhandla alla julklappar snart kanske så man slipper vara ute i sista minuten.

Själv va man och köpte 2 st julstjärnor i förrgår. Handlade en Röd på Rusta och sedan en guldfärgad i typ plåt på Willys. Men sedan då jag kom hem så skulle jag sätta upp dom tänkte jag. Men då va den röda sönder :( Så måste åka o byta den. Men de tråkiga är att den röda typ finns inte kvar. För försökte hitta 2 st röda då vi handlade men hittade bara 1 röd och resten va blå och svarta. Tyckte inte att de riktigt passade in nu vid julen.
Men men får åka till rusta och se om dom fått in några nya röda de kan man väl la alltid hoppas på....

Så har inte hunnit gjort ordning här till första advent för har inte hittat några roliga gardiner heller.. men men.. Hittade några men sedan när jag åkte tillbaka dagen efter så fanns dom inte kvar. :( tråkigt...

Imorn ska man till KS med skolan.. Ska bli spännande och lära sig nya saker. lite pirrigt men ändå spännande. Får uppdatera sedan om hur det va o vad vi fick göra.. Eller man vet ju redan nu vad vi ska göra men ändå... : )

Kanske dax att sätta sig och plugga lite nu. Så man kommer någonstans i kursen .. Just nu läser jag kursen Etik och livsfrågor inom vård och omsrog tror jag den boken jag läser heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0